Információk
Fizetési információk

A webáruházban való vásárlás telefonon és online lehetséges. Választható rendelési módok: kiszállítás futárszolgálattal vagy személyes átvétel. A versenyképes árak megörzése nagyon fontos számunkra, ezért bemutató üzletet nem tartunk fent. Ennek ellenére lehetőség van személyes átvételre, de csak előre egyeztett időpontban. Személyes átvételnél lehetőség van a termékek megtekintésére. Kipróbálhatóak akár működés közben is.  

Rendelés menete:

A megvásárolni kívánt terméket/termékeket helyezze a kosárba

Szállítási információk

A 14 óráig megrendelt terméket, amennyiben a termék raktáron van, az MPL Magyar posta futárszolgálat futárnak való átadást követően másnap megkapja a címzett, hogy hány órakor azt nem áll módunkban meghatározni, általában reggel 8 és este 18 óra között a csomagot átvételékor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Adatkezelési szabályzat

Az adatkezelésre a 2din.hu internetes oldalon található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson  alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a Felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt Személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

A rendelésnél rögzitett személyes adatokat bizalmassan kezeljük. Harmadik félnek nem adjuk ki.

Jogi nyilatkozat

Elállási jog gyakorlásának menete:

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván,  A visszakülési igényét minden esetben telefonon kell bejelenteni a +3670 9489923 telefonszámon.
Miért van erre szükség?
Sok esetben az autóhifi nem megfelelő beszerelése, vagy beállítása, az autóhifi rendszer többi alkotóelemének gyenge minősége, vagy hibája miatt lehet oka panaszra.Ezekre az okokra könnyen fényt deríthetünk egy telefonos beszélgetés során és a hibákat a segítségünkkel többnyire gyorsan orvosolhatja, így könnyen kiderülhet, hogy nem is kell a továbbiakban a termék visszaküldésével bajlódnia.

Ha továbra is elállási szándékával szeretne élni, az elállási szándék  tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján)a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási költséget.

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:

Céges vevőként (kkt., bt., kft., zrt., nyrt.,), közigazgatási vagy társadalmi szervezetként nem gyakorolhatja az elállási jogot. Lezárt csomagolású  számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta. A visszaküldött termékek video rögzités elött kerülnek felbontásra. Amenyiben a készülék karcos, sérült, valamint az eredeti csomagolás, vagy bármely tartozéka hiányzik, a készüléket nem áll módunkban vissza venni. A garancia érvényesítéshez szükséges a tőlünk kapott számla, vagy megrendelési igazolás, valamint amennyiben nem a mi szervizünkben lett beszerelve igazolás az adott szervíztől, hogy hivatalos szervízben került beszerelésre a fejegység.

Miért van erre szükség? Sok esetben a szakszerülen beszerelés okozhat problémát, meghibásodást. A szakszerütlen beszerelésből származó hibákért nem vállalunk semmilyen felelőséget.

Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a 2din.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A honlapon vásárolt termékekre 180 nap jótálást adunk. A Felhasználó a honlap használatával, rendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.